Hopplektion nästa vecka för tränare och sån shiiit!

JAAAAAAAAADÅÅÅÅ, KÖR JAG PÅ MITT RACE!

Hellluuu där broooes!

Stallet idag dåå, hoppa både orvar och funky. Gick skitbra. Orvar, lite stel men släppte med lösgörande övningar. Hoppade 1 m idag, tänkte lite på vad tränaren sa förra veckan. Nästa vecka blir det träning med Orvar igen, ska hoppa bana då. Lite högre än vanligt. Det är vi redo för ;)

Sen var det funkys tur. Hoppade han lite mer än Orvar, på både serie och studds. Hoppade 125 cm. Så himla roligt, funky tog jävligt fina språng. Speciellt på de högre höjderna idag, fick till avståndena på ridpasset vilket vi inte brukar få. Så jag är nöjd! :D

Kortfattat gick båda hästarna super.

Nu ska jag rulla mig i snön och sen bada. Haaa de broooes! Ni läsare är bäst ♥

//Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0