spanskan tar över

Hej!

Sitter här och försöker plugga lite spanska. Går inte så jätte bra eftersom att jag inte fattar ett skit. Datan hjälper knappas till heller. Kommer ni ihåg att jag skrev att jag hade gjort sönder min data? Jo, jag har fortfarande inte fått tillbaka den, och vad har det gått? Typ 2-3 månader nu. Blir så irriterad när man inte får tillbaka sakerna i tid, men ett plus är att vi troligtvis inte behöver betala någonting för att det har tagit sån lång tid. Den här äckliga lånedatan är kass, stängs av typ var 15 minut vilket gör det svårt att plugga. Är det någon av er läsare som har lust att göra min spanska läxa?

uppdaterar igen när jag är klar, om jag inte redovisar muntligt och lämnar in min beskrivning så får jag ig..


//Anna

Kommentarer
Postat av: Natalja och ridtravaren Hillbilly :)

Vilken fin häst! :D

2012-01-30 @ 14:20:52
URL: http://ltotheove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0