Outfit?

Kan ni läsare hjälpa mig?

GHS börjar närma sig och det har nyss slagit mig att jag borde köpa en outfit som jag kan ha under sommaren och fota. Men har inte bestämt mig för filken färg. Har ju redan röd och marinblått, vad tycker ni Kepsen skulle passa i? Är tacksam för alla svar. Det är ju somsagt ni som kommer få se outfiten sen.

Funderade en liten liten stund på att köpa en rosa outfit hahah, bara för att jävlas med Jaana.
Kom gärna med förslag som sagt.

Vad skulle han här passa i?


Visst har vi utvecklas?

HAHHA, kolla vad jag hitta...


HAHA, två turister och en .....

//Anna

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

vilka dagar ska du till ghs? :)

2012-01-31 @ 20:31:42
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0