Någon som vill ge mig pengar?

Hej! Tyvärr funkar inte blogg.se riktigt. Går inte att ladda upp bilder så det får bli ett kort och tråkigt inlägg. har börjat fundera på vad jag skall köpa under ghs, främst blir det en hjälm och sedan får jag se vad pengarna räcker till, skulle gärna vilja inskaffa mig ett par ridstövlar och magic brush eftersom att Kepsen i stort sätt alltid är lerig. Finns ju massa saker som jag vill köpa men då skall man ha pengar också. Skulle kunna rabbla upp allt jag vill ha men det hade bara vart uttråkande.. Bloggen kommer ändras lite utseende mässigt inom kort, sen får ni kommentera på så att emelie också kan börja blogg lite smått.. ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0