Längesen nu

Anna här!

Saknar fakiskt att blogga här på kapa och funderar på att börja lite smått igen. Men vi får väll se, tycker inte om att blogga själv på en hästblogg. Det är bara att hålla tummarna att Emelie hittar någon medryttarhäst snart. Så tråkigt att det skall vara så svårt att hitta en medryttarhäst nu för tiden. Emelie har hittat flera medryttarhästar som har vart bra men kostnaderna för de har legar runt 800-1000 kr per månad. Jag tycker att det är lite väl mycket för att vara medryttare.

Jag kan även berätta till er att spike aldrig blev bra i benet så vi fick tyvärr ta bort honom vilket var jätte tråkigt. Han hade verkligen blivit en toppen ponny. Spike var den första unghästen som jag fick hjälpa till att utbilda och kommer troligtvis inte blir några till. Jag gick den här chansen att hjälpa till med utbildningen och jag är otroligt glad över det. Visst, jag var förstor och många klanka ner på mig. Men det enda jag och Emlie gjorde var att skratta åt det och tog istället åt oss för de positiva eller förslag/tips kommentarer.

Saknar verkligen lille spike..

//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0