Hiss & Diss



*Folk som vågar vara sig själva och stå för vad dom tycker!
*Hästar med lyckta! Många tycker det är såå fult, men det är det verkligen inte. Man måste bara lyckas se det fina & vackra i tecknet! Sen är det ju rätt speciellt också, vilket bara bådar gott enligt mig! Man vill ju ha en häst som sticker ut lite och inte är som alla andra, right?
*Schysta hästägare, åh vad det gör allt mycket enklare!

    

*Falska, vet för många.. Noll tolerans på dom!
*Tackade nej till ett "erbjudande" idag HAHA, kommer gå och "ångra" det hela dagen.. Jag är för rolig ibland, hur tänkte jag där liksom. (tänkte inte alls om jag känner mig själv)
*Svarta hästar med ljusbrunt läder på utrustningen - såå fult. Såg det senast på en blogg idag. Klarar seriöst inte av det, hur tänkte man där liksom?
*Folk som ifrågasätter hela tiden! Låt mig vara, mina val & mitt liv. Thats it!
*Personer som inte finns där när man behöver dom, fast dom gått runt och sagt: "jag gör vad som helst för dig/finns om du behöver" osv. Sjukt störande, aldrig någonsin att jag säger liknande om jag ändå i slutändan inte skulle mena det. Jag håller det jag säger i dessa tillfällen.

//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0