Letar häst!

Sitter uppkopplad på internet och letar medryttarhästar för fulla rullar!

Dock är det jävligt tråkigt när alla hästar & ponnysar ska vara så dundrans dyra... Jag menar, jag ser allt fler och fler annonser med priser runt 1000 kronor för att få rida två dagar i veckan!! Är inte det lite sjukt ändå? Ägarna vill ju ha vår hjälp lika mycket som vi medryttare vill hjälpa till.. Då borde man egentligen gå till mitten & INTE ta betalt. Vi gör jobbet när dom inte vill/kan och ska ändå behöva BEEETALA för det? Vad har hänt med världen? (alla har blivit för fixerade i pengar) 

Jaa, vad ska man göra? Tycker det är strångt av alla som inte tar betalt, för jag kan lova att dom är så mycket mer uppskattade än dom ägare/ryttare som kräver pengar.

Nu får jag leta vidare, och hoppas på att jag hittar någon sötis heztis innan GBG Horse show så jag har någon att handla åt, hihi! Shopping in my ♥

// Emelie


Kommentarer
Postat av: Catharina - LMC eventing

Håller med! Jag har till och med varit med om sånna som ger en pengar för att man hjälper, inte tar betalt haha :D

2012-01-30 @ 20:27:20
URL: http://lmceventing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0