tagga, tagga, tagga

Imorgon skall jag ha nationellt prov i svenska, jag har för mig att vi börjar med läsförståelsen. Jag hoppas verkligen att det går bra, skulle vart roligt att få vg på det här.

Känner mig ändå ganska säker, vi har testat på förra årets nationella och då gick det hyffsat bra, men skrev lite fel för jag var stressad. Man hinner inte riktigt läsa igenom allt på bara 1 timma..

Jag och Emelie skall mötas upp lite tidigare imorgon så vi kan köpa något till provtillfället, vi skall sitta där i ca 2,5 timmar så något att dricka och äta skulle passa bra. Så duktig som jag är så har jag redan planerat in vad jag skall köpa, 1 youghurt hahha & vatten.  Super!

skall försöka göra några tidsinställda tills imorgon också, kommentera gärna vad ni vill läsa. Våra ideer är typ slut.. Det tar inte ens 1 minut att kommentera!

Ett + är att ni gör oss glada.

//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0