Svar del 2

1. Har du ridstövlar? isåfall vilka och vad tycker du om dom? Ja det har jag, dock bara "vinterstövlar" som är fodrade. Dom är varma och sköna, tar dock en liten stund att gå in dom. Fick dom gratisbeställda genom lite kontakter. Jättesnällt! Vill man ha några man inte fryser i, så ska man köpa dom. (inga stövlar håller kylan borta helt och hållet men man frös absolut inte av sig fötterna i dessa) Dom är från mountainnhorse, och finns inte längre på marknaden. Kan tyvärr inte den exakta modellen på dom.

2. Ska du på ridläger i sommar? Du rider ju inte längre?! Yes, det ska jag. Jag hoppas på att hitta en medryttarhäst innan. Om jag inte gjort det, har jag inte gjort det & då får jag leva med det. Hoppas bara på att jag inte tappat allt för mycket kunskaper så jag ser ut som en jävla fjant när jag sitter upp haha! ;) Sjöstärnans ridläger blir det, liksom dom tidigare åren!



3. Hur ser din perfekta kille ut ? Svårt, men han ska ha bra klädstil och ett fint ansikte. Det är alltid det jag kollar på först. Sen får han gärna ha ett fint leende och en lagom muskelös kropp ;) Gärna kristallblåa ögon, och lite solbränd.. Muuums.

4. Hur många förhållanden har du haft? Har faktiskt inte haft ett enda seriöst... Några oseriösa i yngre år. Men senaste tonåren har jag varit en lycklig singel! Fritt & bra, right? Fast skulle inte skada med någon heller haha! (frågan är om dom skulle orka med mig.. ;) )

5. Hur är din drömhäst? i beteende och ridning osv.. allt! Asså beeteendet, den ska vara lättlärd och mysig att hantera, med lite humor hah. Ska ha ett skönt tankesätt och gilla livet, precis som mig. Njuta liksom. Lite halvchill som inte blir överraskad utav varje litet löv, always. Utan bara ibland, liksom be crazy lagom mycket. Inte hela tiden. Jag har för kort stubin för sånna hästar och då blir jag bara arg och rider dåligt hehe..

I ridning, lite som över. Lite halvchill & cool i sinnet. Men våga satsa och vara orädd av sig. Den ska vara lagom framåt, inte het men inte seg, sånna hästar har jag nog av erfarenhet om.. Inte för känslig, men absolut inte skänkeldöv. Usch nej. Den ska vara lyhörd, vill inte sitta och bråka och vara störade mot hästen för att det ska fatta att den ska rida framåt över ett hinder liksom. Med dessa egensskaperna tror jag faktiskt att jag skulle kunna ha roligt varje ridpass & varje dag i stallet.

Utseendemässigt, gärna lyckta på svart, isabellfärgad eller skäckfärgad häst. Jag & Anna såg en isabellfärgad häst med prickar. ÅÅÅH vad mumsigt att äga en sån liksom!! Skäckar & isabellfärgade är såå snygga, lite utanför boxen. (oj, långt svar haha)

6.Har du haft någon annan hästblogg? Ah, heztryttare.blogg.se men kapa är på sätt & vis uppföljaren utav den. Dom hänger ihop.



Svara gärna! <3 visst!

7. Vilka bloggar läser du dagligen, ofta? (även vanliga,, inte bara hästbloggar) Jag läser faktiskt många olika, dag från dag.. Men de jag läser dagligen är:

*Linnolsson
*Dressyrmupparna
*Tinkerbella - sjukt snygga foton
*Mirandareimers
*Kapa

Finns många utöver dessa men ja.

8. Vilken är din favorit rätt? :) Svårt val, jag gillar ju all mat! Men grillat kött på sommaren. ÅHHH vad jag vill äta det varje dag va? Sen tacos, köttfärssås & spagetti, pizza, kycklingsallad osv..



9. Hur tror du ditt liv ser ut om 5 år? :P Jag tror antingen att jag studerar eller är ute i världen och upplever och har roligt. Har funderat länge på att gå klart gymnasiumet och sen dra iväg på massa äventyr i typ två år. Hade inte det varit awsome då eller? Och sen gå på högskola. Eller så gör jag tvärt om, gör klart allt, och sen drar ut och bara lever livet i två år innan jag börjar jobba på fullt allvar.

Fortsätt som ni gör,ni äger! Taack så mycket! Vi försöker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0