Svar del 1

Har bestämt mig för att svara på frågorna i två delar.. Hinner inte svara på alla nu och dessutom blir det lite mer uppdelat och enklare att läsa på så sätt!

1. Är ditt hår naturligt så platt eller gör du något med det? Jaa, det är spikrakt i vanliga fall, men hade gjort mycket för att ha det lite vågigt. Håret ser overkligt och livlöst när det bara hänger.. USCH!

2. Sminkar du dig ofta? Om jag gör, jag är ju världens fjortis typ!!! Haha, men alla skoldagar och om jag drar ut på helger, så oftast 7 dagar i veckan.. Kan skippa det ibland om jag bara är inne eller ska dra till snabbköpet med familjen liksom, men inte annars!

3. Festar du & dricker? Asså njaa, jag är ingen direkt festprisse som drar ut varje helg, men det händer såklart att det blir fest, och då inkluderar även alkohol ja. De gillar inte föräldrarna haha ;)

Tumblr_lz28toblqv1qc5qk9o1_500_large

4. Hur högt har du hoppat som högst? Kommer faktiskt inte riktigt ihåg, men typ 90 cm kanske? (eliiit jagvet)

5. Vad brukar du göra på fritiden, på helger och efter skoltid typ? :) Hmm, asså det beror helt på faktiskt, vilket humör jag är på osv... Men jag umgås mycket med vänner, dom får mig att må som bäst även om mitt liv suger kuk för tillfället, och jag mår alltid bra utav dom. Så för mig känns det som en trygghet att ha vänner nära och inte bråka osv. Kan absolut inte ha falska vänner nära.

Sen är jag en hel del med min familj, främst pappas. Familjen är det viktigaste man har, så man måste verkligen ta vara på tiden man har med dom.. Vilket jag tänker på. Sen pluggar jag en del, och typ gör sånt vanligt som tonåringar brukar göra? Ska börja på gym/rida igen också såklart :D

6. Är du duktig i skolan? :D <3 Haha, det beror på hur man ser det... jag har vg i allt utom ett ämne och är relativt nöjd. Kan absolut inte säga att jag misslyckats i skolan, men jag är inte 100 % nöjd heller.

Tumblr_lv4qg5sn4l1r552ibo1_500_large

7. Har du varit med om någon ridolycka någongång? :)  Nej, tack och lov. Jag har aldrig skadat mig allvarligt, och det är jag glad över. Har dock gjort det omvända.. Jag hade skadat min armbåge och när jag ramlade av, på den gjorde det jävligt ont (i typ en halvtimme).. Men sen visade det sig att fallet gjorde så "den lagade sig" Det onda gick bort!

8. Vad skulle du göra ifall du vann 10 miljoner? Då skulle jag först och främst åkt utomlands med några vänner.. dit dom ville åka och bara ha jävligt kul och njuta utav tiden tillsammans. Sen skulle jag även ta med min mamma på en resa. Och sen min pappas familj. Skulle vart sjukt roligt att få se min familj & vänner lyckliga och få umgås med dom utomlands. Alla för sig.

Pengar blir över såklart, och dom skulle till en liten del gå till min famlij, och såklart till mig när jag flyttar hemifrån osv. Sen skulle jag kanske köpt en häst och shooopppaat en massoor!

9. Vad skulle du göra ifall du fick en skuld på 1 miljon? Då hade jag tagit självmord.. hahah neeej, absolut inte. Men svår fråga. Jag hade nog flippat ur. Asså så stora skulder är svåra att ta sig ur utan att förlora mycket i sitt liv. Jag hade mått dåligt och såklart fått ett enormt dåligt samvete att jag själv hade satt mig i den situationen. Jag hade försökt betala av skulden, antar jag.

10. vad vill du bli när du blir stor? Jag vet faktiskt inte, men jag gillar att ta ansvar osv. Så kanske ett eget företag, advokat, planerare utav något slag eller något kreativt där man får åka ut i världen och upptäcka & uppleva världen.

Lahome_large

11. hur är du som person? Det vet jag inte själv, jo till en del. Jag är väldigt glad av mig, och vet vad jag vill. Men jag låter var och en uppleva mig på deras egna sätt. Men får fundera lite på den!  

Bra blogg! :D :D <333 Taack så mycket!

Mer svar kommer i nästa del! Nu ska jag springa iväg till en kompis och umgås!

// Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0