Svaga sidor har vi alla

Hatar verkligen att be om ursäkt för dålig uppdatering men förlåt. Det slog mig i helgen att vi skulle läsa klart boken tills idag, trodde att vi hade någon slags uppsatsskrivning idag, men tydligen inte. Vi skulle bara gå igenom boken. Så stressade i onödan.
Men jag skall försöka göra ett par inlägg per dag, skall även göra en kort utvärdering utav passen i fredags och söndags.
Vid det här lagret så kanske ni redan vet att jag och Emelie var på GHS i Torsdags, efter en "svettig" och jobbig idrottslektion med fyspass så drog vi oss till scandinavium. Var otrligt taggad den dagen, men när vi väl kom in på mässan vid 4 tiden så var jag helt körd, träffade några kompisar där också och vi stod och tjöta lite. Hade ingen motivation till att gå på mässan alls, hade ju inga pengar alls, 50 kr om jag skall vara exakt, det fick gå till maten. Sneglade och kollade runt lite och hittade några saker som jag ville ha.
Dagen var riktigt lyckad, vi hängde med en kompis under hela kvällen och vi lyckades faktiskt smita ner henne och hennes mamma, riktigt bra platser må jag säga. Våra var ju inte alls bra, i hörnet, typ längst upp. Vi hann se ett par bloggare men vi var faktiskt fega så vi våga inte gå fram hahah. Men det som jag ångrar mest är att vi inte hälsa på roffe när han stod 1 m ifrån oss. Jävlar var arg jag var på mig själv, aja, vi tar det nästa år!
Emelie skall lägga upp fler bilder från dagen, emelie fotade otroligt mycket under kvällen.
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0