Se upp i backen !

Hej ni! Har nyss klivit ut ut bastun, Gud vad härligt! Speciellt efter en 6 timmars bilresa. Nät vi kom fram hit så köpte vi liftkort så vi slipper göra det imorgon. Vi hyrde även skidor till min bror, de tyckte att det passa på att göra detta när jag är skit kissi nödig haha. Det blev mörkt när vi skulle till stugan så vi hitta den inte förens efter 30 minuter. Kul att stugan var precis framför oss hela tiden.
Imorgon blir det att gå upp tidigt och sedan ta sig till backen. Skall bli riktigt roligt att åka skidor!
Skall snart gå och lägga mig, är super trött. Skall göra ett par tidsinställda inlägg till imorgon också. Om ni har tur så kanske jag bloggar från backen också ! ;)
// anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0