Saknaden är stor

Ni som har följt oss från början kanske kommer ihåg Nina?
Kollade nyss igenom vår förra blogg och hittade massa bilder på henne. Saknar henne otroligt mycket. Hon var verkligen inte som någon annan häst och det tog flera månader tills vi hitta varandra. Det tog mer än ett år att kunna galoppera på dig.

Nina var verkligen en underbar häst. Jag kommer fortfarande ihåg första gången jag träffa henne. I boxen högg hon mot mig och ville inte alls att jag skulle röra henne. Provridningen gick inte alls bra, hon sprang med huvudet uppe i luften, rusa i all hast i traven och jag bara satt där och försökte styra och få kontroll över henne. Det var så pinsamt, alla i stallet stod och stirra på mig och jag ville bara att det skulle vara över.

Men jag fortsatte och det är jag glad för. Det gick bara bättre och bättre, hennes humör blev också bättre och det var inte så mycket huggande längre.

Saknar henne otroligt mycket, hon lärde mig så mycket, hon är faktiskt anledningen till att jag har Kepsen nu också!


har ingen aning om vart hon är nu, någonstans i kungsbacka. Är det någon av er läsare som har någon koll? ♥

//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0