Nu nu nu och nu!

Jag vill känna hästens värme under mina ben, jag vill känna tyglarna i handen & jag vill sväva fram i galopp. Jag vill njuta och ha roligt igen, som jag hade förr. Har insett hur roligt jag hade med Feffe & Svante trots allt jag inte gillade dom.. Ville rättare sagt sluta på dom direkt.

Neej, nu ska jag banne mig hitta en häst! Ska de vara så jävla svårt? Ska ta till ALLA medel! Faan va jag vill träffa hezt igen!

Några tips på hur jag ska göööra? Geeeeeee mig dom nu isånnafall!

// Emelie


Kommentarer
Postat av: ebbaa

fråga folk du känner! kompisar som har egen häst som, det gjorde jag (nu har jag en ) sätt ut i tidningar/ mat affär fb.. finns massa olika...



medryttare.se

blocket.se

bukefalos.se ( gjorde jag, det var ett peddo som ringde så jag bytte nummer ;)

2012-02-02 @ 17:55:04
URL: http://mottoppenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0