Nu börjar nedräkningen!!

Har helt glömt bort att horse show redan börjar nu på tordag. Jag har helt enkelt varit för upptagen med lovet för att ens ägna en tanke på gbg horseshow. Men det stämmer, det är bara TREEE dagar kvar! Tagga or whaat?

Hade hoppats på att ha hittat en häst vid det här lagret. Men jag får se det ljusa i det hela, nu har jag tid till annat som vänner & familj och jag behöver dessutom inte spendera massa pengar till hästprylar ;)

Vilken dag kommer ni vara där? Jag och anna kollar på showerna på torsdags eftermiddagen, och går på mässan från 3-4 tiden! Någon vi kommer träffa kanske?

// Emelie


Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

Jag går på messan på lördagen och showen hela söndagen!

2012-02-20 @ 18:51:41
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0