Några saker ni inte visste om mig!



Lyssna, njut & läs.

* Jag älskar att duscha kallt, ännu bättre är det om jag först duchar varmt och sänker ner värmen mycket, vääärsta adrenalin kickeeen! GÖÖÖTT SOM FAN!

* Jag är väldigt feg av mig / rädd om mig själv! En utav de värsta sakerna jag kan tänka mig hända är att jag typ bryter ett ben eller liknande & måste in på sjukhus! En av anledningarna till varför jag är rätt försiktig när jag rider heh..

* Jag har pajjat min dator så jag har ingen längre... Drog ut störmsladden när datorn var på, hur tänkte man där liksom? Ibland blir jag så arg på mig själv. (Efterbliven number 1)

* Mina fötter är två storlekar större än min mammas!!

* Jag gillar ponnysar mycket mer än hästar. Bara för att jag vill ha något litet & sött att gulli gulla med!

* Jag längtar jädrans mycket efter att få hoppa i en sadel igen, och bara RIIIDA liiite!

* Jag tycker att jag pratar jättefult, med värsta killrösten.

* När jag var mindre sa alltid många att jag borde bli model, pga mina ansiktsdrag osv. Men då tyckte jag att jag var ful, vilket jag faktiskt inte gör längre. Blev jag så här, var det meningen att jag skulle bli såhär. Lev med det och var nöjd liksom!

* Jag bokstavligt talat nästan dödar för godis, speciellt lakris.

* Min familj & jag kollade på gård och var typ pyttelite inne på att köpa en... FAAAAAAAAAN at vi inte gjorde det... Då hade jag lätt haft häst nu och ett feeeeeeett hus!

// Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0