Jävla fb -.-

Här sitter jag en söndag kl 01.05... Vet ni varför? För ni just blivit ägda.. Jag har lov tills på onsdag! Så jävla gött så de inte är saaaant! Nu till saken..

Suttit och häckat vid fb ett tag och kom och tänka på en sak... *Jävlar vad många det är som söker bekräftelse på att dom är snygga, snälla och helt enkelt tillräckliga*

Nu förtiden ser jag allt för många statusar som: Gilla om jag är snygg... gilla statusen & så skriver jag i chatten om jag tycker du är snygg.. Gilla så betygsätter jag dig från ig-mvg, kommentera om du tycker jag är snäll... osv, listan kan göras milslång.

Faan tjejer, ryck upp er. Är det såhär det ska se ut? Ska man behöva en massa bekräftelser från andra nu? Var nöjd över dig själv liksom! DU var skapad som du blev och tycker du att du är snygg, varför söka uppmärksamhet och bekräftelser från andra? Åh, skulle aldrig falla mig ens i tanken att skriva/delta i en sådan status.. Där sjuker man för lågt. Kan man inte vara nöjd med sig själv, får man fan ta sig i kragen & bli nöjd. Behöver du banta för det? Gör det då! Behöver du gå upp i vikt? Gör det då! Behöver du använda acne medel? Gör det då! Behöver du mogna? Gör fan det dåå!

Vi var skapade såhär, och som sagt...

Går man & är missnöjd lär du aldrig bli riktigt lycklig.. Liksom i ridningen, bli nöjd och gör vad som krävs för att uppnå målet du satt upp. Är du nöjd, blir livet mycket enklare!

Jävligt pissdåligt nattinlägg - can´t sleep. Fick inte ut vad jag ville haha, men sak samma..

// Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0