HORSE SHOW LIIVE!

Så troligen, just nu är vi på horse show mässan eller kollar showerna.. Tog med kameran, men hoppas att jag inte ångrar mig. Den är defenitivt tyngre med det lite längre ombjektivet.. Sen plus alla mina skolgrejer och sånt.. Åh vad jag kommer ha en helt smärtfri axel efter det. Kommer inte alls ha ont halva helgen, nej då.

Detta är ett tidsinställt som ni kanske förstått? Får se om jag får med mig något till mig i ridväg, men annars inget alls. Är rätt så pank rutt för tillfället, precis som Anna.

Men jaa, vi får höras imorgon istället! Hoppas att alla ni som är på horse show idag gillar och njuter utav hoppningen & alla shower osv.

Ha de brooes!

// Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0