Han kan allt

Har nyss kommit ut ur en varm dusch. Så härligt efter en stalldag. Var väldigt sur och irriterad under hela stallbesöket. Jag blir bara så trött när folk skall kommentera allt jag gör och hur jag skall göra det. Jag gör sakerna på mitt sätt.

Frös bokstavligen fötterna av mig också, ändå hade jag 3 par strumpor på mig + uggs.
Tog mig en tur i snön, vet inte riktigt vad som var med Kepsen. Varje gång jag gjorde galoppskänkeln så drog han ner huvudet och bocka flera gånger, sen när jag väl fick upp han i galopp så drog han ner huvudet och försökte bocka. Fick bra galopp på en raksträcka, men när jag vände för att rida tillbaka så börja han hoppa och var as tittig, och sen gick allt skit hahha.

Gammel gubben kan allt fortfarande. Men jag kände att han inte riktigt var sig själv, under de senaste uteritterna har han ju gjort några små bockningar och glädjeskutt, men då kände man verkligen att det var av glädje, men idag vet jag inte riktigt.

Roligt var det iallafall, trodde ett tag att jag skulle hamna i backen.



// Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0