Detta har jag sökt till !

Anonym - Vilket gymnasium ska ni söka till?

Anna svarade på denna frågan tidigare i veckan men jag tar upp den också eftersom den faktiskt var ställd till båda ( "ni" )

Jag har sökt på preliminära valen till :

*Donnergymnasiumet - natur mot samhälle
*Micheal elias - natur mot samhälle
*Kitas natur - natus mot samhälle
*Polhemsgymnasiumet - natur mot samhälle
*Donnergymnasiumet - ekonomi mot juridik
*Michel elias - ekonomi mot juridik

Har ingen aning om vad jag vill bli i framtiden, eller jo.. någon aning kanske men inte såpass mycket så jag vill välja ett specifikt område som är yrkesförberedande. Vill tjäna stora pengar & må bra, så går högskoleförberedande och tänker studera vidare efter gymnasiumet för bäste möjliga utbildning vilket ger större möjligheter till ett bra jobb. Natur är väldigt bred, så kändes som ett bra val.. Jag som är världens pluggis också. Frågan jag har ställt mig är hur jag ska orka med 3 år, med matte typ 6 timmar i veckan :S

Det löser sig säkert, eller? Kommer absolut inte ha mycket tid till hästar, känns det som..

Någon utav våra läsare som sökt likadant som mig?

// Emelie


Kommentarer
Postat av: Jessica Eriksson

Hej. :)



Vilken fin du har. :) Följ gärna min underbara ponny som heter Brave Heart och kommentera så blir jag jätte glad. :) Följ Braven fram till toppen i dressyren. :)



Kram Jessica

2012-02-08 @ 14:34:52
URL: http://braveheart.blogg.se/
Postat av: Daniela

Nej men guuud vilken söt häst! ;D



Är det din?

2012-02-08 @ 22:51:01
URL: http://upplandsryttarnas.blogg.se/
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

det var lite andra namn än våra ;)

2012-02-09 @ 07:37:29
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0