Deprimerad som jag är

Läste nyss Emelies inlägg om att det bara är 3 dagar kvar!
Taggad är jag, men det hade suttit bra med lite pengar också. Nu har jag liksom 20 kr eller något. Kul att mamma tog tillbaka hennes kriditkort för att hon tror att jag använder mer än vad jag gör, händer väll någon månad att jag använder lite för mycket. Men åhh, känner mig helt "naken" utan pengar. Har seriöst inga pengar och kommer troligtvis inte få någor på ett tag.
Jag hoppas iallafall att mamma ger mig lite pengar för mat under gbg horse show. Jag som hade börjat planera in vad jag skall köpa, ifall mamma ändrar sig och ger tillbaka kortet så skall jag köpa en lickit till kepsen och andra småsaker som grimma, lite godis, stumpor hhaha.
Imorgon skall jag iallafall hämta min data så då skall jag börja plugga ordentligt och även lägga in lite bilder.
ÅHHH, nu blev jag deprimerad.
Aja, kan alltid drömma att jag köper lite saker och sedan njuta av showerna pogramen som kommer visas.
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0