Anna svarar

Fick in en kommentar som jag hade tänkt svara på här i ett inlägg.

Anonym - hur bra tycker ni att ni rider?

Svar: Jag vet inte riktigt vad jag skall svara på den här frågan. Ärligt talat så tycker jag inte att jag rider jätte fult, men inte heller snyggt. Jag har mina svagpunkter och har mina mål. Mina vänner och JAG vet vad jag behöver öva på och mina kompisar kommer med tips hela tiden. Jag behöver jobba mer med min hållning, jag har t.ex. en tendens att skjuta fram axlarna, jobba med att hålla ner hälen, händerna räta. Jag kan i stort sätt rabbla upp allt jag vill förbättra. Men på ett enklare sätt så kan jag bara säga att jag vill utveckla min ridning till en bättre nivå.

Jag har skrivit det flera gånger på bloggen att jag skall börja träna, och det skall jag. Till våren/sommaren skall jag börja ta tag i ridningen. Men det är inte så att jag bara slängrider nu heller, självklart tänker jag på det jag behöver träna på och på det Kepsen behöver träna på. Jag hoppas verkligen att jag hittar någon tränare till våren/sommaren så jag kan komma igång. Har ingen lust att träna nu när det är kallt, blir bara grinig isåfall haha.

På ett korfattat sätt - jag tycker inte att jag rider fult men inte snyggt heller.

//Anna

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tycker du rider bra! :)

2012-02-04 @ 22:36:59
URL: http://amadahorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0