Information

Hej!

Emelie bad mig göra en kort information om mig nu när vi har fått massa nya läsare och även skaffat en kategori där all information ska ligga, så nu kör vi!

Jag heter Anna Pallin och är 15 år. Lever mitt liv tillsammans med mina vänner, familj och två dagar i veckan lägger jag min tid tillsammans med min medryttarhäst Kepsen. Han är ett varmblod på 21 år ( tror jag ) men är väldigt pigg och har fin kropp för att vara så gammal. På bloggen kommer man få läsa om mig och min utveckling med Kepsen. Kanske lite träningar om man lyckas hitta en och inte slösar bort alla pengar på annat, så som mat. Ni behöver inte tro mig men jag ÄLSKAR mat! Min stora passion. Smal men älskar mat? hur går det ihop?

 

Om man träffar mig så tror man mig inte. Men mina vänner vet och tror de tycker att det är ganska jobbigt eftersom att jag är hungrig nästan hela tiden och tjatar om mat stup i ett. Ganska lyx att kunna äta hur mycket jag vill men ändå inte gå upp något. Aja, nu ska vi inte snacka om mina matproblem.

Kepsen och jag rider mest dressyr men det blir även en del uteritter. Jag själv är mer en hoppryttare, men då Kepsen inte kan hoppa så ofta så får vi lägga det åt sidan. Kepsen har haft en senskada som kom tillbaka förra sommaren som gick från och till och det var en jobbig period för både mig och Kepsen ägare då han mest fick stå. Men nu är vi igång igen och jag har lyckats hoppa med han två gånger. Det gick hur dåligt som helst och vill inte snacka om det, fick inget bra tempo eller något och vi bedömde avståndet fel och skit. Platt pankaka allt ihoppa!

Känner att det inte blev en så kort information ändå..



// Anna


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

gud så söt bild den sista var

2011-09-29 @ 12:14:08
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0