Vilka läser ni?

Tänkte rabbla upp de bloggar jag brukar kolla in på. 
 
Teamsl är en blogg som nog de flesta läser och jag tror alla håller med mig om min åsikt om Linn. Hon har grymma åsikter och står för det hon tycker. En stor förebild för de flesta och en grymt härlig tjej!

Dressyrmupparna är nog också en blogg som alla känner till. Även där har de bra åsikter.

Ponnysanning, vilket är en skvallerblogg som väldigt många följer. En bra blogg med bra skvaller där det inte går för långt. Nu efter avslöjningen så har det blivit lite sämre inlägg enligt mig.

Foki är en söt tjej som skriver om sin vardag och om sina designer. Sjukt gullig blogg!

( Nellie Berntsson )

// Anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Exakt de bloggar jag läser!

2011-10-05 @ 22:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0