tröööt chey

Lååång dag, åkte till stallet vid 11 som jag skrev, men när vi kom fram så kom jag på att jag hade glömt hjälmen hemma, så mamma fick dyp damp då david skulle samlas inför en kupp, så mamma körde hem och hämta hjälmen och lämna av mig snabbt vid stallet, tog in Kepsen direkt och han var inte lite lerig heller, dessutom blöt lera. Blev ett dressyrpass , ryggningarna gick väldigt bra idag, fick raka ochs snygga ryggningar tillslut, men backa bara 2 steg ungefär. Gjorde några galoppombyten också och det gick ganska bra, i början gick det inte alls bra, men sen gick det jätte bra, fick flera byten på raken. Avsluta med en uteritt på 20 minuter. Han kändes väldigt bra, lyssnade jätte bra på hjälperna, men var en aning seg i traven i början, men med lite ben gick han framåt.

Regna jätte mycket sen så kameran hängde inte med!


Efter stallet var det bara att springa till bussen och sedan hem, var lite orlig om jag skulle komma in i huset eller inte då jag hade glömt nycklarna i bilen, men sån tur var så var någon hemma. Sedan var det bara att fixa sig och sedan åka in till stan och träffa några.


älskar minen

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin bild! :)

2011-10-31 @ 13:06:36
Postat av: Jennie

Va bra att du fick in flera galoppombyten på raken!!

2011-10-31 @ 13:24:53
URL: http://jenniesponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0