Tagga!


Feeeeeeeeeeeeet buss! ↑

Sitter längst bak i bussen, känner mig krim. Extra krim för att jag inte betalat bussresan.

Är påväg till ett helt nytt stall, för att provrida en helt ny häst & träffa en helt ny ägare. Som tur är har jag Anna med mig, hon ska hjälpa till att fota och finnas till hands om jag behöver henne! Pirrar i magen nu, men känner mig ändå relativt lugn. En c-ponny, haha.. det förvärrar allt en del. Kommer ju inte känna mig liiiite stor på den heller. 

Skriver ett lååångt inlägg när jag kommer hem ikväll om hur allt gick! Önska mig lycka till nu gott folk. Jag hoppas verkligen det blir något med denna, det verkar vara en mysig polle! hihi ;) 

Vem vill se bilder/film sen?

//Emelie
 


Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag vill ha massa bilder och videor (Y)

2011-10-28 @ 17:53:13
URL: http://ebbaforever.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0