svåra val

Jag och Emelie går ju i år 9 nu och det är ett viktigt år för alla 9or. Det är då man skall göra ett viktig val, alltså gymnasie. Jag funderade stort på att söka in till Real gymnasiet naturbruk och ha hästhållning som inriktning. Men det är ett yrkesförberedande gymnasie, funderar jätte mycket på om jag vill gå på yrkes eller högskoleförberedande. Men kommer nog få lite mer grepp om vad jag vill söka till nu under gymnasiemässan som börjar imorgon tills på onsdag. Imorgon kommer vi gå dit tillsammans med skolan 2 timmar, främst så skall jag kolla på de gymnasium som har estetisk inriktning, skall kolla runt lite i min bok som vi fick av syon i fredags också.

Valet är väldigt svårt och en del av sin framtid..


Kommentarer
Postat av: Littan

Var gärna med http://littan.blogg.se/2011/october/tavlings-dags.html

2011-10-10 @ 20:25:12
URL: http://littan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0