Suprice!

Anna har ju envisats med att hitta en medryttare oavsett vad haha. Hon kontaktade en ägare till en liten c-ponny (134 cm) som har tycks nappat på min beskrivning. Ska troligen åka och provrida nu kommande helgen.

Rätt tveksam om jag kommer kunna rida den, då den är väldigt liten. Men vikten & längden är nämd och det måste ju betyda att hon vet.. Men är ponnyn kraftig ska de nog fungera ändå.

Är nite klar med ridningen än, och nu när det finns hopp till en ny medryttarhäst är jag villig att rida igen, absolut!

Någon mer än mig som är taggad inför helgen?!?!! :D

//Emelie


Kommentarer
Postat av: Anna Johansson

Fan vad kul!!!



vi får hoppas att det blir något den här gången!! Vill verkligen att du skall hitta en häst att rida så ni kan blogga!!!

2011-10-23 @ 19:39:01
Postat av: Anonym

Snäll kompis du har ! :D

2011-10-23 @ 19:39:25
Postat av: Jennie

Fota massa bilder när ni är där och provrider, vill se bilder!! :D <3

2011-10-23 @ 22:30:32
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Ni får visa en fet bildbomb!!!

2011-10-26 @ 19:45:39
Postat av: Anonym

Fan va dåligt du rider, kollade in på er gammla blogg! Att du inte skäms? Seriöst, du suger k*k. Hur vågar du lägga upp bilder på dig själv när du rider, om jag var du skulle jag inte ens tagit något kort. la ut länk på bilddagboken så mina kompisar skulle se, dom skrattade säkert 10 minuter minst! Du är sämst. Lär dig rida innan du hittar en medryttarhäst!

2011-10-26 @ 20:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0