Stressig

Hej!

Nu skall jag göra mitt bästa med uppdateringen men har haft det väldigt stressigt de senaste dagarna/veckan. Har massa prov, inlämningar, gymnasiebesök och allt kommer på samma gång. Det blir liksom för mycket för mig och jag hinner inte ens tänka på bloggen. Jag har faktiskt tänkt lite på kitas och gå natur mot samhäll eftersom att det är den bredaste linjen och jag vet inte riktigt vad jag skall bli, men för att komma in så behöver man ganska höga poäng och just nu ser det inte så bra ut, måste höja mig i alla ämnen, vissa ämnen är g- mvg vilket kommer bli tufft. Men jag har en plan, och just nu så ser det ut som att jag kommer höja mig i idrott.

Ni får inte skratta men jag har bara g i idrott vilket nästan alla tjejer fick. Men nu har vi bytt idrottslärare och jag snacka om mina betyg idag efter idrotten. Han sa att jag var på god väg att höja mig till vg och om jag fortsätter så som jag t.ex gjorde idag på idotten så kommer jag få mitt vg. Jag har fått en helt ny inställning och tänker mer på skolan, jag VILL verkligen förbättra mig och komma in på det gymnasie jag vill. Det här kan påverka bloggandet men just nu så ligger inte bloggandet inte längst upp på listan. Men jag skall göra mitt bästa att hålla betygen uppe och samtidigt hålla bloggandet på topp.

Det är sjukt tråkigt med den här stressen, har näst intill haft lätt huvudvärk vaje dag och blir jätte trött under kvällarna, i helgen skall jag bara sova ut, mysa med Kepsen och såklart plugga. Nästa vecka kommer bli sjukt stressig, 3 prov (matte, no & spanska ) redovisning i so, en liten del på engelska, inlämning av egna åsikter, gittar prov, tänk er, JAG ska kunna spela gittar, jag skall kunna kompa till en låt och det skall flyta på för att man skall få Godkänt..


// Anna

Kommentarer
Postat av: Camilla Persson- Vinn benskydd ifrån Schockemöhle

Sv. Okej tack för svaret :) Kollar alltid upp ifall det inte finns sponsor eftersom det är så många fejktävlingar ute, tråkigt att ge både tid och reklam till de bloggarna :)

2011-10-20 @ 22:22:20
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0