Rätt så upptagen - men det stoppar mig inte!

Har massa planer inför kommande helg och vecka. Det blir riktigt nice tror jag.

Imorgon blir det bio med några riktigt goa tjejer, sova hor en av dom, söndagen är fullspäckad - vakna - hem - träffa Josefin, Elin, Anna och Izabella. Mina underbara ridfriends hahaha, de där lät bara helt fel. Iallafall, nästa vecka ska jag träffa fler kompisar bland annat, aine, emma l, emma r & jossan samt några andra godingar och utgång står dessutom på schemat.

Men (alltid ett men) har inte glömt er, fixat en massa inlägg som kommer upp under vissa tidpunkter samt liveinlägg som jag kommer ha tid till att skriva minst en gång om dagen!

Kommer ha minst tre förberedda inlägg om dagen, nu kör jag på stenhårt! Because everything happends for a reason! 

//Emelie


(jääääättefin bild, jag vet. Men vill inte skryta)  

Kommentarer
Postat av: Emelie

Är det din ponny på bilden? ;)

2011-10-28 @ 22:35:44
URL: http://ourweekday.blogg.se/
Postat av: eva

Är det sjöstjärnans ridläger? :)

2011-10-29 @ 00:13:31
Postat av: Agnes

När visar ni vem som vinner i grimmtävlingen? (:

2011-10-29 @ 11:08:12
URL: http://zangria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0