Provridning 2 avklarad - 3e gången gillt eller?


(ridbilder = bildbrist. Bjuder på en härlig sommarbild istället. Sommaren 2011, 23 juli. Min födelsedag)

Har bestämt mig för att inte provrida Saigon en gång till. Hon kändes helt enkelt fööör fel. När jag rider henne uppskattar jag inte ridningen som jag skulle gjort om jag satt på en annan häst. Njöt inte lika mycket haha, det kändes fel. Inte en häst för mig helt enkelt.

Letar vidare, Anna har fått mig att inse att det inte är över än. Det är inte dags för mig att sluta rida, än. Nej, ska fortsätta rida. Snart ska ni se att jag hittar den perfekta. Tredje gången gillt eller vad sägs? Tycker det låter bra.

Nästa häst ska vara den, den hästen som jag gillar. Den hästen som jag ska bli medryttare på. Pallar inte mer snart, fan! Nu får det vara nog, jag ska hitta hästen som jag gillar, med dom förutsättningarna som jag har just nu. Även om det kan bli svårare än i andra fall..  

//Emelie


Kommentarer
Postat av: Jonna

Nej va tråkigt, aja. Lycka till med nästa häst istället då! :) <3

2011-10-30 @ 13:56:42
URL: http://jonnaslifenow.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till med hästletandet!

2011-10-30 @ 14:07:20
Postat av: Anonym

Tråkigt att det inte blev något, lycka till med hästletandet!

2011-10-30 @ 19:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0