Pose...

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA, trodde jag dog när jag såg den här bilden asså!! En hiss/diss från mig asså!

Bilden är ju fööör go, kolla bara på henne liksom, hennes pose, jaa. Den ska vi inte tala om hahah! Tappade andan när jag skratta så mycket, fick ingen luft. Ni måste ju hålla med mig om att de där ser lite roligt ut? Jaa, jag har sjuk humor för er som undrar.

Annars måste jag påstå att själva klädseln var en hiss/diss. Den var ju defenetivt inte vacker någonstans men kan ju faktiskt vara rätt praktisk att ha eller? Typ när man är i stallet själv och ingen ser dig och man inte vill smutsa ner sig eller som regnkläder som den är till för! Inte något jag skulle klätt mig i men finns ju folk som gör det eftersom denna produkt finns på marknad.



//Emelie


Kommentarer
Postat av: maria

HAAHHAHAHAHAHAH! håller med dig till fulloo!! tappar snart andan, fy va gullig tjej ändå?

2011-10-07 @ 21:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0