kan det bli bättre?

Godmorgon!

ställde klockan på kvart i 10 men sen när jag går upp så är klockan tydligen kvart i 9 eftersom att man ställer tillbaka den. Så har ni också glömt av det så kanske det är dags att byta?

Vädret är tråkigt, grått och småregnar. Dels så kan mamma bara köra mig dit så måste ta bussen hem..

Som jag beskrev för ett tag sen så skall jag rida dressyr imorgon, skänkelvikningar, ryggningar kommer vara det som jag kommer lägga mest tid på, kommer göra lite öppna och sluta. Inga kort från dagens ridpass idag iallafall, blir att åka ut själv, men skall ta några porträtt på Kepsen. Och även vår outfit idag, eller outfit och outfit, kommer mest vara omatchande haha.



// Anna

Kommentarer
Postat av: Ellinor

TÄVLINGEN SKALL AVSLUTAS SNART :D :D :D :D! HOPPAS JAG VINNER!!! var med i eran förra tävling med och ni lottade verkligen ut på ett bra sätt, man såg hela lott "dragningen" där ni la i alla namn och sedan när ni skaka runt och när ena drar upp en lapp! SKit bra!!

2011-10-30 @ 09:48:57
URL: http://minaponisar.blogg.se/
Postat av: Emelie

Va markbunden häst.. borde träna bort det, då blir gångarterna mycket härligare! :) Länga & korta mycket!

2011-10-30 @ 13:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0