HAHAH - jag dör.

Fick in denna kommentaren för bara en liten stund den... SKRATTAR FORTFARANDE! 

Fan va dåligt du rider, kollade in på er gammla blogg! Att du inte skäms? Seriöst, du suger k*k. Hur vågar du lägga upp bilder på dig själv när du rider, om jag var du skulle jag inte ens tagit något kort. la ut länk på bilddagboken så mina kompisar skulle se, dom skrattade säkert 10 minuter minst! Du är sämst. Lär dig rida innan du hittar en medryttarhäst!

2011-10-26 @ 20:55:36

Vad ska man säga? Taaaaaaaaaaack, all reklam är bra hihi! Måste bara säga en sak. bryr mig inte någonstans, men tack för att du spenderade tid på mig. Det värmer verkligen! puss

Älskar verkligen sånna personer, dom lyser upp min dag. Skrattar, som vanligt. Men de är så kul att ta del av alla vackra kommentarer vi får! Im so happy att du ens anstränger dig! Whut a fuck? ta allt med en nya salt människor. Då blir livet MYCKET enklare! Looovar!

//Emelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hatar sånna personer som ska kommentera dumt och sånt på bloggar, därför jag inte sartar en egen hehe ;)

Jättebra blogg, men uppdatera mer så blir det roligare att läsa!! :)

2011-10-26 @ 22:26:47
Postat av: FIA

Ofta någon faktiskt skrev den kommentaren till dej? :-O



// Fia

www.fiaalbertsson.spotlife.se

2011-10-28 @ 21:16:47
URL: http://www.fiaalbertsson.spotlife.se
Postat av: Ronja

Det finns folk till allt ;) fin och bra blogg!

2011-10-29 @ 11:44:12
URL: http://fjordfantast.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tro inte på sånt, läste din förra blogg och du är jätteduktig om man jämför med andra människor med samma förutsärttningar! <3

2011-10-29 @ 17:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0