En tur bland löven

Hej!

Nu har jag äntligen fått lite tid för bloggningen. Emelie blev med till stallet idag och det var tänkt att jag skulle rida ett babackapass i paddocken men ändrade mig snabbt till en foto tur med Emelie. Red barbacka fast med hans innertäcke då det är ganska kallt ute. Blev en del bilder, vi red bort till en stig där det var två ängar brevid, jätte mysigt. där fotade vi bland annat stilla ståendes bilder och även galopp, blev inte så många trav bilder.

Det var verkligen jätte mysigt att galoppera med kepsen på stigen, men Kepsen var en riktig studsboll idag, studdsade som bara den. Första galoppen gick bra men sen när vi vände då jävlar blev det fart, han inte ens vända förens han studsa och vände tillbaka och ville dra iväg, och när jag väl fick en bra fattning börja han studsa, förskte lugna ner han men han blev lika hetsig. Det var ändå roligt, satt och skratta när Emelie försökte få bra bilder, kollade igenom de snabbt och de blev bra. Outfiten var kanske inte den bästa men det var som sagt inte planerat att vi skulle ut och fota.

Blev nog en foto stund på 40-60 min, hade ingen koll på hur länge vi var ute. Men tiden går snabbt när man har roligt!

Som Emelie skrev i ett tidigare inlägg så har jag hittat en ponny som hon skall provrida nästa helg. Har känt Emelie ett bra tag och vet att hon inte kan lägga ridningen åt sidan. Hon har bara gett upp hoppet om att hitta en häst då hon har letat väldigt länge, men jag är ju så snäll så jag mejla en tjej med emelies tillstånd. Så jag skall med när Emelie skall provrida och jag kan lova er att det kommer bilder!

Bilderna från dagen kommer snart!

//
vet inte riktigt vad jag skall säga..

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0