Diss



Kingslands vinterkollektion i år är inte så bra som jag hade hoppats på. Den här mössan ingår även i den nya kollektionen och jag kan faktiskt inte hissa den här mössan. Jag tycker inte alls att den ser bra ut och ser inte så skön och gosig ut om ni förstår, utan platt.

Nej, jag skulle inte kunna betala 499:-
Skulle ni?

Ladies dunväst Nancy från Schockemöhle
Den här västen från Schockemöhle faller mig inte i smaken. Skulle säkert suttit jätte fint på vissa men skulle nog inte betalat 899:- för den. Men en del av mig säger ändå att den är snygg fast ändå inte sådär wow. Förväntade mig mer.

// Anna

Kommentarer
Postat av: Amanda

Håller med dig. Fast den är snygg på ett fult sett. Men skulle nog ha köpt den ifall den kosta runt 300 ! :)

2011-10-04 @ 10:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0