Några saker ni inte visste om mig!


(Ferdinand & jag försommaren 2011)

1. Jag klickar ALLTID på spara och publicera två gånger.

2. Jag är vill att en jävligt snygg kille ska flytta in i granhuset, smasken säger jag bara. Hur nice hade inte det varit liksom?

3. Jag vill ha en hoppletion nu. Hoppa högt, sammarbeta med hästen. Göra framgång och ha väldigt kul. Gud va fint det hade suttit denna tisdags kväll! Känna den kraftiga galoppen innan hindret under min kropp, sväva fram genom vinden. (jag borde bli poet) 

4. Jag har gjort något olagligt idag...

5. Jag har slängt av mig från en häst i "full" galopp bara för att jag ville att den skulle stanna, haha...

//Emelie

Kommentarer
Postat av: veronika

JAG HAR OCKSÅ SLÄNGT MIG AV!! vilket sammanträffande, trodde det barra var jag som var tillräckligt sjuk i huvudet som gjort det haha 1!! :D <3

2011-11-01 @ 22:07:02
Postat av: Anonym

Jag vet vad du gjorde som var olagligt..

2011-11-01 @ 22:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0