Vad hade ni valt?

Shoo bree! Nej men Hej!

Funderar starkt på vad jag kommer få när jag fyller år och pappa har typ redan avslöjat vad jag ska få hehe! Han sa att jag skulle få ett par whitaker ridbyxor men vet inte riktigt, det är ju något jag vill ha men vill också ha en kingsland jacka. Och när jag och pappa gick runt på myone för någon dag sedan så kollade vi och prövade kingsland jackan, testa olika modeller och han gillade också jackan, tror pappa blev lite kingsland förälskad, resten av tiden som vi var där gick han runt och kollade på kingsland, han ville till och med ha en kingsland väska som var ganska ful, fast pappa har ganska dålig stil med jajaj! Vad hade ni valt om ni vart mig? Hade valt whitaker byxorna eller kingsland jacka? För om jag tar kingsland jackan kan jag spara pengar själv till whitaker byxor, som sagt lättare att spara till 800 än till 1400.

Och om ni undrar varför jag frågar er vad jag ska välja så är det för att pappa och jag ska åka till hööks och testa och sen köpa det som jag bestämmer att ta, sedan får jag det på min födelsedag! Så hjälp mig!






Kommentarer
Postat av: linnea

jag hade tagit kingsland jackan :)

2011-08-18 @ 21:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0