Vad använder ni?

Vad står era hästar på?

Kepsen står på torvmix men innan det stod han på spån. Jag föredrar nog torvmix. Jätte enkelt att mocka när dem står på torvmix. Det som jag tycker är jobbigast är nog halm, men har bara mockat med det ett fåtal gången och det har inte varit en hitt, fastnar i grepen och är det är helt enkelt bara jobbigt att mocka. Vissa hästar står ju även på tidningspapper för att dem är allergiska mot annat underlag, skulle väll inte vara skönt att stå på det eller? Tyvärr så har jag aldrig sett eller hört av någon att deras häst står på det, kanske är bra, kanske inte alls är bra.

Vad har ni för underlag?







//Anna

Kommentarer
Postat av: ano

först hade jag spån sen torvmix :)

2011-08-15 @ 23:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0