välkommen

Hej och välkommen till kapa.blogg.se

Jag är en vanlig 14 snart 15 årig tjej som lever ett vanligt tonårsliv. Som många andra så rider jag och har 1 medryttarhäst vid namn Kepsen. Han är ett varmblodsvalack och haft många fina år på tävlingsbanorna med sin ägare. Innan han så hade jag en annan medryttarhäst men som tyvärr nu är såld. Samtidigt som jag hade Kepsen hjälpte jag till med "inridningen" på en liten b-ponny. Kepsen har vart min medryttarhäst sen 1,5 år tillbaka skulle jag tro. Jag har ridit sen jag var 4 år men det var bara på ponnyridning/knatteridning och det kallar jag inte för riktig ridning så jag har ridit i ca 8 år nu. Min rid karriär började på ridskolan Bulycke ryttarförening och jag hade många roliga stunder och lärde mig massa. Men efter åren så lärde jag mig inget nytt utan red bara runt där i 45 minuter 1 dag i veckan. Slutade en gång när vi hade tänkt hyra häst men det blev tyvärr inget. Så gick 1 termin till och sen slutade jag helt då jag hitta min första medryttarhäst Nina.

Jag och min kompis Emelie hade en annan blogg innan men slutade efter ett tag. Men nu saknar jag bloggandet så då startar vi upp en ny blogg. Men hon kommer inte börja blogga förens hon hittat en ny medryttarhäst!

Här är några bilder på mig och Kepsen.














(lite fail)

Min kompis Daniella ska hjälpa mig med en header och designe så ni vår vänta och stå ut med den här så länge!

// Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0