Svar på tal

anonym om Bilder från i Fredags:
Kan Spike stegra på kommando ?

Svar: Nej, Spike kan inte stegra på kommando. Inget som jag tränat på eller tänkte på just då jag red honom. Kände att han inte behövde lära sig det just då. Min fokus låg på ridningen och hade en del motgångar men en del framgångar. Ena dagen kan han vara en ängel, andra dagen kan han göra som han vill och bara springa runt, dra upp huvudet. Men Spike är en lättlärd häst och kan lära sig saker under ett ridpass! Kanske kommer i senare år, har ingen aning vad jaana vill och eftersom han inte är min egna häst kan jag inte bara lära honom att stegra på kommando.



//Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket betalar du varje månad för Kepsen?

2011-08-15 @ 12:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0