Svar på kommentar

Hej!

Fick in en kommentar nyss och hade tänkt besvara den.

Anonym om HAHAHHAHAH:
Vad är det som gör att du är kvar på Kepsen? Och varför valde att rida häst när du fortfarande kan rida maxad d?

Svar: Vad som får mig att stanna kvar på Kepsen? Hm, det är nog för att han är så speciell. Han är verkligen en underbar häst där man måste arbeta, han går liksom inte klockrent varenda gång och man måste jobba honom ordentligt för att få honom att gå i en korekt form. Utanför ridningen är han också underbar, förutom när han rullar sig i leran mitt framför mig. Han är jätte mysig att pyssla med. Han är egentligen inte den typ av häst jag gillar, brukar gilla super pigga häste så som fine var, men Kepsen är pigg om man väl får fram honom och säger till ordentligt. Några som har ridit Kepsen tycker att han är seg och bara vill gå samlat hela tiden men det tycker inte jag, om man val bestämmer att han ska gå framåt så gör han det. Jätte duktig på att länga och kort steget, men när han länger så vilar han inte så mycket mellan stegen men det ska vi arbeta på och bygga upp muskler. Jo, jag vill rida ponny men det är svårt att hitta en ponny som passar mig men nu har jag Kepsen som jag inte kommer sluta på. Så jag rider ponny 1 vecka per år och det är på sjöis!

Hoppas du blev nöjd med svaret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0