stallet idag!

Godmorgon!

Är på skit dåligt humör. Mamma väckte mig 8, på en söndags morgon för att David skulle spela cup, so what? Och mamma var redan sen och visste inte vart det låg vilket jag gjorde så jag fick sätta på mig kläder, borsta tänderna och sen dra. Vi var hämtade upp david hos min moster och körde honom till fotbollen, såklart hade vi glömt benskydden och mamma typ trodde att man fick spela utan så jag sa till henne att man inte får det och då får hon damp på mig, öh? Aja, stod där vid fotbollsplanerna i ca 1,5 timmar tills jag inte orka med så Jörgen kom och hämta mig, nu sitter jag här med en varm filt och värmer mig. Idag ska jag till stallet också, kommer rida själv idag med, trök. Men hoppas att Emelie kan följa med. Då är man inte lika ensam. Bestämmer vad jag ska göra när jag kommer dit, får se var jag orkar göra osv. Kommer åka iväg vid 5 tiden, hoppas att pappa kan köra mig också! hehhe!



vill hoppa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0