stallet idag!

Godmorgon!

Ska snart fixa mig och äta lite frukost innan jag drar iväg till stallet. Nämde igår att Emelie ska följa med vilket hon också kommer göra! Kommer nog upp massa bilder från dagen! Är det något speciellt ni vill att jag ska fota i stallet? Ska se om jag kan ha en outfit men inte säker om dem röda lindorna har kommit tbx eller om dem fortfarande tvättas? Kanske kan låna av Daniella? Aja, vi får se hur det blir! Idag ska jag jobba honom ordentligt, han ska inte slippa undan att arbeta idag, och kommer inte ge mig förens han går bra på volten, ställer sig bra och inte trycker ut ytterbogen, han ska forma bra! Ska även jobba med lite tempo och i slutet ska jag testa några galoppfattningar vilket inte gått så bra det senaste hehe!


så här normal kan man ju också vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0