Snart dags

Hej!

Snart är det dags för mig att hitta en moppekurs och sedan ta körkortet! Har gjort ett mopedtest på internet med 20 frågor och har fått alla rätt, men moppeprovet har ju över 60 frågor så jag kommer ju inte långt med 20 rätt hahah! Mina kompisar har inte så stora förhoppningar, dem kan inte se mig på en moppe. Men så länge man nte krockar är man en bra förare enligt mig. Jag tror jag kommer få göra om provet 2 gånger och tredje gången kommer jag klara det, eller förhoppningsvis. Med moppe kan jag komma fram nästan överallt, speciellt stallet! Nu slipper jag gå 20 minuter, eller jo på vintern men det tänker vi inte på nu!

Har ju redan en eu-moppe, och tro det eller ej men den heter popcorn och det är inte jag som har döpt den, det står det på den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0