Ridbyxor

Hejsan svejsan!

Morgontrött- ingen bloggning! Men nu har jag vaknat till och ska fixa mig och sedan dra in till backaplan! Snacka med pappa för en stund sen också och han sa två bra saker, att jag ska få pengar så jag kan betala Jaana för förra månaden och sen att när han får lån så ska vi åka runt och kolla på ridbyxor och ridsaker så han vet vad han ska köpa när jag fyller år! Men vet inte riktigt vad jag ska önska mig för ridbyxor. Whitaker ska jag lätt önska men jag menar, 800 för ett par snygga ridbyxor? Man kan lätt få 4-5 par snygga ridbyxor för samma pris. Men jag vet inte riktigt, så ni får hjälpa mig, hur ska jag göra? Köpa ett oar ridbyxor eller flera? Isåfall vilka?

//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0