Nästa inköp!

Hej!

Nu när jag har fått ett par ridbyxor, berättar mer och visar hur dem ser ut på tisdag när jag får dem. Och en dunjacka och troligtvis den jackan för "99". Fattar inte varför dem skrev att den kosta 99 på hemsidan, för den kostar egentligen 3.. någonting. Det störde mig otroligt mycket! Ifall jag får det så ska jag köpa denna jackan från stadium! Skit snygg tycker jag och är jätte bekväm och troligtvis varm, den kostar 1299 så pappa sa att han kanske kunde betala hälften nästa månad när han får lön, för fått ganska mycket den här månaden, 1050 till Jaana, dunjacka 299, ridbyxor 500 och sen kanske den jackan för 3.. någonting.


Vad tycks? sjäkv tycker jag att den är skit snygg och hoppas inte att den tar slut tills nästa månad, måste verkligen ha den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0