Musik under ridning?

Under en period när jag red ensam och när jag red i paddocken så satte jag på mig mitt headset och lyssnade på musik, funkar jätte bra för mig! Kan konsentrera mig mer och om man är ensam i stallet så blir man inte så ensam och det blri inte så tyst. Men efter en skidresa så tappa jag bort dem och har inte ridit och lyssnat på musik samtiditg. Många tycker att det är farligt att rida med musik vilket jag inte tycker. Visst det finns saker som kan hända, men jag har inte musik i högsta volym och tappar inte kontrollen över Kepsen, det gör mig bara mer fokuserad i det jag gör. Så nu efter min födelsedag ska jag köpa nya hörlurar om jag inte får några i present.


Lånad bild från google.


gammal bild på mig och spike! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0