Kommer bli svårt...

Men kommer göra mitt bästa för att hålla bloggen uppe. Visade mina betyg för pappa och han blev inte så imponerad. Så han satte sig och prickade i dem ämnena som jag och han trodde att jag kunde höja mig i, slutade med att det var typ 8 ämenen? Hur kommer jag lyckas! Så det kommer bli mycket plugg och då blir bloggen lidande, men jag ska försöka göra ett par inlägg per dag så bloggen inte är på botten haha!

Kollade på lite saker på myone och prövade även vissa saker. Pappa vad med så han såg vad jag ville ha och önskar mig, kollade extra mycket på kingsland jackan men fanns inte någon som passa när jag var där. Kollade även på en whitaker hjälm och den passade jätte bra! Pappa tyckte också att den satt bra hhehe! Men vi får väll se vad som hamnar i förpackningen och hem till mig den 30 Augusti. Vi gör en liten mini tävling, den som gissar rätt vad jag får i present i hästväg vinner någonting, antingen i hästväg eller i bloggväg. Vi får se!



//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0