Kommentarer?

Hej!

Sitter nu hos min moster och vi ska stanna här tills middagen och äta lite gott. Och nu när jag förösker komma på vad jag ska blogga om kom jag tänka på kommentarer, varför ska jag ens skriva inlägg när ni inte kommenterar? Jag vet ju inte ens om ni läser inläggen eller om ni bara kollar in bloggen, typ kollar på bilderna och och skippar att läsa texten. Så jag som bloggare skulle vilja veta vad ni tycker om alla inlägg, kom gärna med åsikter vid inläggen, nu säger jag inte att jag vill att ni ska kommentera varje inlägg jag gör eller så men det skulle vart roligare om man fick in mer kommentarer än vad jag får, bloggen är ju inte helt kommentarsfri, får ju inte kommentarer lite då och då. Men om vi gör så här, om ni kommenterar flitigt och kommer med åsikter, positiva som negativa så kommer jag berätta en liten "Hemlis". Det är ingen som vet det och egentligen ska ingen veta det heller. Och om ni kommenterar flitigt så kommer jag berätta det inom kort, någon gång under september månad.. Kanske i början, kanske i mitten kanske i slutet! Men jag kommer berätta det til er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0